nak menang keris model baru? klik sini.

November 16, 2010

.: i'm proud being a Muslim :.


OK
ternyata aku mati hidup balik,
hidup kat penang tu rase macam
dok dalam bilik mayat je
dah la sejuk, busuk, serupa tenuk
tiap2 malam kena tindih...adoi
Aku jarang bace paper kat sane,
yela, manade orang nak anta
paper kat bilik mayat.. hahaha
Kitorang punye cik streamyx pon
lambat masuk, so aku dan dunia luar
rase renggang je...dah tak macam dulu.
Bila aku balik JB tibe2 abang aku cakap
kat Mekah ada menara jam baru

Makkah Clock Tower
sumpah lawa giler benda ni
MasjidilHaram ade background
memang cantik, superbbbbbb..!!!!
Pastu pulak, termaktub dalam 
ranking dunia, antara menara paling 
tinggi kat dunia ni...
Alhamdulillah...

cume satu benda je aku nak ingatkan....
'tanda2 kecil kiamat adalah bila manusia
berlumba2 sesama sendiri untuk membina
bangunan pencakar langit'

tengok gambar kat bawah ni
banyak kan bangunan yg masih dalam pembinaan???


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang