nak menang keris model baru? klik sini.

November 10, 2010

.: bila dah masuk tandas....hurmmmm :.


Terus terang aku cerita,
malam semalam lepas balik
dari kedai mamak kat depan UKM tu
perut aku memang sakit gile vavi punye
aku pon tak taw kenapa,
nak kate salah makan, betol ape yg aku
makan malam semalam, makan nasi kerabu 
yg aku beli kat pasar malam,
maybe sebab titisan budu yg makcik
tu simbah dalam nasi kerabu aku tu,
menyebabkan perut aku hilang pertimbangan.

ok, bila dah sakit perut
mesti nak pegi tandas,
aku capai towel hijau aku
lalu aku lilitkan di sekitar
pinggang aku...
zuuuuuppp!!!
tibe2 aku dah sampai tandas.
aku pilih tandas yg tengah.la,

(censored scene)*

masa tengah !@#$%^
tibe2 aku dengar ade orang
masuk, pastu die pilih tandas
yg kat sebelah aku tu, aku senyap je,
yela, takkan nak jerita bagitau die
"hoi org sblh, aku tengah berak ni"
kui kui kui....
mase tu pukul 3 pagi,
memang senyap la sekekliling,
so secara 'LIVE' nye
aku memang dengar la die pancut,
pastu tak semena2,
"proooot"

cibai lu kentot time gua tengah layan stim!!!

aku pon pe lagi, cepat2 basuh
bukak pintu, terus sergah die

"woi, kau kentot ea"

"eh, takde lah bang, saya sendawa je"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang