nak menang keris model baru? klik sini.

October 22, 2010

.: tragedi 2 pagi di Batu Feringghi :.

sebelum masuk jambatan
si gemok hitam comel tu berbual
" cepai gua mmg yg terlaju di malaysia,
kalau kat highway, gua boley cucuk Z"
ye gemok, cepai ku mmg laju
mase nak pegi batu feringghi aritu
baru lepas tol jambatan sket..sket je
gua naik wave125 STANDARD pon 
lu tak boleh nak kejar
kau ingat pakai celoreng kau comel??
takdenye...jauh skali nk jd cute

sampai kat tempt kejadian pukul 6 petang
pasang2 khemah, loading2 barang
kedebushhhh!!!...terus ambush laut
sembang pompang bikin gua bimbang
dah dekat2 maghrib baru la budak2 ni
reti nak naik ke darat pastu masing2
macam orang gila cari tempat nak bilas badan
last2 redah naik moto sejauh 2km tanpa helmet
semata2 nak hilangkan lekit2 air laut kat badan

masa dah gelap baru la sibuk nak nyalakan
api sebab kitorang plan memang nk BBQ kat situ
masing2 malas nak buat sebab dah gelap kan
nak taknak kena buat jugaklah
kalau tak, memang kitorang puasa sunat la malam tu

ok2, at last api dah berjaya menyala
ayam pon baring atas jaring
dengan rela hatinya
tanda setuju di'aqiqah'kan

bila dah kenyang
tau2 je lah kan
masing2 terdamar
hampar sleeping bag
pastu reramai baring tepi pantai
sambil kira bintang
bagi2 kan kawasan
aku amik belah selatan
yang lain2 tu pandai2 dorang la

masa tu dah pukul 12.30 pagi
tengah2 sedap kira bintang
dah nak abes kire dah rasenya
tiba2 rasa sejuk je kat kaki
rupa2nya air laut dah tengah pasang!!!
shit....

menggelabah sekor2
angkat sleeping bag
barang2 BBQ td
letak dalam khemah
pastu termenung

hazir cakap
"xpe, jgn risau, kejap je ni
kul 1 pagi kang air surut r"
taik kau surut
last2 khemah tu boleh
jadi tempat takungan air

sebulat, sebujur, sepetak
suara mengatakan bahawa
balik pauh indah malam tu jugak
packing barang2, start motor
vrooommmm!!!!






2 comments:

~ NuRuL ~ said...

agak2 la kan klau BKE lwn ngn cepai gemuk itam tu ley menang x...hahaha

zakwan said...

hahaha... cnfirm menang awak... lg2 lau awk yg bwk, bg die mkn asap je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang