nak menang keris model baru? klik sini.

September 05, 2010

.: mercun :.


masa tengah kemas2 beg & baju untuk
balik raya esok, member aku sorang ni
borak2 la dengan aku sambil kedua belah
tangan dia lipat spender koyak dia tu
lepas tu dia keluarkan satu bungkusan
plastik yang agak pelik dan teruja
bungkusan tu penuh dengan mercun
mana dia dapat pon aku tak tau
dan taknak amik tau langsung
yang penting memang aku teruja gile
bila nampak mercun banyak gila bab tu.
sambil dia masukkan baju dalam beg
dia tanya aku...

" cam ne ek aku nak
bawak balik mercun ni, mane tau ade
polis wat checking ke nanti"...

"ala, pandai2 r ko sorokkan, letak
dalam beg, tapi belah bawah, confirm r''

"uish, xley kire gak doe, mane tau
die dapat trace ke aku bawak mercun"

"ok, kalau ko xnak kena cek, ko balut mercun
tu dengan surat khabar, pastu tulis kat atas tu
'ini bukan mercun', confirm polis tu x cek"


2 comments:

Anonymous said...

terase bai...spender koyak...HA HA HA

m i r a f i q a said...

haha.

slmt hri raye (:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang