nak menang keris model baru? klik sini.

August 27, 2010

.: saya sayang awak :.



awak cakap awak rindu kat saya
tapi bila saya datang jumpa awak
awak buat muka biasa je
macam tak rindu kat saya pon
takpelah, maybe awak tengah period
saya faham..;))

masa jalan2 kat shopping complex
awak jalan slow je sambil kepala awak
tunduk pandang lantai
lantai yang awak pijak
lantai tu la yang awak pandang
saya yang comel ni
taknak pulak awak pandang

saya masuk kedai komputer
nak cari tikus
awak follow je saya dari belakang
tibe2 awak cakap keyboard tu
nampak macam coklat cadbury
terus saya pegi watson beli coklat
saya nak bagi kat awak
tapi saya kena marah
awak cakap saya nak buat awak gemuk
lepas awak gemuk
saya nak cari perempuan lain

awak cakap awak lapar gile
saya bawk awak pegi kedai mamak
sebab tu je yang paling dekat
awak cakap saya kedekut
sebab tak bawak awak makan
kat McD....
awak nak taw tak
jarak McD dari sini da boleh sangat
dah nak buat awak pengsan sebab kebulur

dah kenyang saya ajak awak
lepak kat tepi pantai lak
saya nak tengok matahari terbenam
awak cakap saya kuno, tak maju
sebab awak cakap tiap2 hari
awak tengok matahari terbenam
kat dalam tv tu
tv rumah awak besar, FULL HD pulak tu
tv rumah saya gambar pon tak terang

lepas tu awak ajak saya tengok
wayang kat panggung sana
tapi saya tolak sebab duit dah
habis belikan awak punya McD tadi
saya suruh awak beli dvd je tengok kat umah
awak tuduh saya nak amik kesempatan
kat diri awak time kat umah nanti
saya tak cakap pon tengok dgn saya
awak tengok la sorang2
.
.
.
.

even awak bukan yg pertama buat saya
biarlah saya jadi yg pertama buat awak
bukan cintu itu buta tapi keikhlsan hati yang
menerima cinta itu dari hati yg suci




6 comments:

Anonymous said...

ayat blogger bai!!!haha

+d.O.Y.A.h+ said...

=') SWEETNYE AREPP..

~ NuRuL ~ said...

terharunya sy syg...
thx 4 everythng...
awk insan terkahir dlm idup sy...
xkn de pengganti lg..
i really2 love u...

Hye ReaderS naMA saya AIMI said...

ni karya asal arep ke??

zakwan said...

yes... my own word from my own heart.....

.:padie_eyla:. said...

best ayat die. hee~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang