nak menang keris model baru? klik sini.

August 22, 2010

.: 1863 meter :.






buat pertama kalinya dalam
sejarah hidup aku
aku dah berjaya daki gunung yg tinggi,
tinggi beb , 1863 meter kalau
tak silap dari pengiraan aku lah
masa mula2 start daki tu
memang la semangat gile
mula2 jalan tar
lepas tu jalan simen
last skali jalan tunku abdul rahman
hahaha....
last sekali jalan tanah
sejam yg pertama
air muka aku rilex je
sebab excited
sejam lepas tu
aku da mula mencarut
sebab tak nmpk lagi
air terjun yg abg tu ckp
2 jam berikutnya
aku dah macam mandi kolam taik
busuk sebab berpeluh
tambah busuknya hati kapel tu pulak
rasa macam nak simen je 2 ekor tu
kat atas gunung sana
nyirap betol aku...haish..
jumlah keseluruhan = 6 jam perjalanan
bayangkanlah... 6 jam aku daki, jln kaki
kt blkg aku pulak ada lah dlm
5-6 kilo beban yg aku pikul
aku rase lagi berat dari tanggungjawab
yg tok ketua pikul tu
eleh, setakat longkang tersumbat
jambatan runtuh, letrik putus,
paip bocor, benda simple je kot...
bila dah sampai kat cekpoint petama
penat lelah sume terbayar dengan
keindahan air terjun... 5 meter kot tinggi die
dengan excited dan gumbiranya kami
pasang khemah, salin baju, pakai seliper
lepas tu... hujan... ;(


Gunung Bintang, Sedim, Kulim Kedah
6-8 August 2010
UiTM Penang Recreation Club

2 comments:

◄[razaey]► said...

arip!!

u r my best blogger..

ni untuk ko..
http://i38.tinypic.com/miibeu.jpg

zakwan said...

haha... bese2 jek...
sila beri tunjuk ajar...
thx dude..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang