nak menang keris model baru? klik sini.

July 22, 2010

.: gembira :.


saya sampai situ
saya nampak awak
saya pandang awak
awak pandang saya
saya senyum kat awak
awak senyum kat saya
saya berjaya usha awak
rupa2nya awak dah usha saya dulu,
awak dah nampak saya
mase saya tengah senyum
kat perempuan lain
tapi rupa2nya perempuan lain tu
senyum kat balak dia
balak dia perasan yg saya senyum
kat perempuan lain tu
balak dia datang kat saya
dan bertanya soalan lazim
"apa hal lu senyum2 kat awek gua?"
saya yg tengah takut kena penumpuk
terus buat2 jadi pondan

bila saya datang kat awak
straight jadi lelaki perkasa balik
mase lalu depan awak tu
muka saya selamber je
dengan peloh menitik2
takkan nak singgah mintak no telepon kot
saya cover peloh kat dahi tu
dengan menepuk2 dahi saya
konon2nya saya terlupa sesuatu
memang betol pon
saya terlupa nak zip seluar

saya lalu je depan awak
mesti awak perasan saya nak singgah kan?
eee... jangan perasan la
saya sendiri taknak singgah
laki mana nak singgah kat awek
yg die baru nak usha time
tengah berpeloh2
confirm belah awek tu sebelum
saya sempat duduk

saya teroskan jalan
sambil cari kedai makan
kedai yg ada meja kosong
sebab perot saya dah lapar giler
pusing punye pusing
ada tinggal satu meja je kosong
meja tu sebelah awak
yes....!!!!!!
setan belah kiri bisik
"take the chance...take the chance"
masa nak ke meja kosong tu
muka saya dah kering
mana hilang2 peloh2 jantan tadi?
pelik betol...
bila saya duduk je atas kerusi tu
mencurah2 peluh ke ladang gandum
kuat betol 'power' awak erk
sampai banjir saya ni
adoi...

bila keadaan dah reda sikit
saya pon order la
mee goreng dengan tea 'o' ais
lega sikit perot ni bila dengar saya dah order
5minit....10minit... mee saya sampai
saya sedut mee tu tanpa hiraukan
awak yg kat sebelah
sedangkan saya tau awak
tengah terbeliak biji mata
tengok saya sedot mee tu
macam sedot lemak
last2 awak reda je
sebab awak laki macam mana
kalau tengah kebulur

dah abes makan tu
saya pusing pandang awak
saya tanya awak nak balik mana
awak yg buat2 pekak
teros je gelak sakan dengan member2 awak
sampai saya tarik balik soalan tu

tiba2 awak bangun
awak angkat beg awak
teros saya serang awak
saya tanye :
nama
no telepon
dok mane

bla
bla
bla
bla
bla

saya bahagia dengan awak sekarang

;)




7 comments:

~ NuRuL ~ said...

sweet... ^_^

.:padie_eyla:. said...

aaaa...

amy.437 said...

muhahaha.likeeeeeeeeeeeeee!

Anonymous said...

gelilah bro! takcun pon aku tengok

~ NuRuL ~ said...

tetibe sy jeles... :)

Anonymous said...

The ed hardy clothes style has Christian Audigier lived much longer than its counterparts from the 1980s ed hardy shoes ; it may be because of its relatively ed hardy outlet inoffensive style or because people just love animals ed hardy , but it's less frowned upon ed hardy Bikini .Today you can find high quality blanket and sheet sets in a ed hardy Hats cheetah print. These are common enough that you could even go to ed hardy swimsuits a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah ed hardy clothing printed sheets and blankets if they are what you are looking for. Ed Hardy Glasses These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Me Is For You said...

nice..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang