nak menang keris model baru? klik sini.

May 14, 2010

.: tiada lagi waktu untuk aku :.


manusia
memang tak pernah lari dari membuat kesilapan
walaupon kesilapan yang hanya sebesar kuman
hinggalah kesilapan yang sebesar bapak kuman
kesilapan memang satu kesilapan...tetap satu
bukan dua, tiga atau empat.... lima ke... 6....

kesilapan yang datang dari
kedua-dua belah pihak
pihak baik & pihak jahat
pihak jahat buat silap
atas kesilapan yang telah
dilakukan oleh phak baik
akhirnya kedua2 belah pihak
dipersalahkan... tapi....
pihak jahat lagi salah
menganiya pihak baik
jahat sangat...grrrr!!!!



mule2 saya sampai
saya tak perasan pon awak
tapi saya tau awak usha saya
walaupon awak duduk
diam2 je dalam tu
tapi saya tau...
awak takyah nak tipu
betol kan??

mase tu
saya dtg dgn abah saya
erm.... jap2...
ke awak usha abah saya?
awak jgn main2
jgn main giler awak
bermadu mama saya nanti

abah saya dtg situ sbb
nak betolkan jam rosak
byk giler kot...ber-jam2 byknya
satu plastik abah saya bwk
dgn harapan lps ni
tgn die penoh dgn jam
dtg keje pon awal je

mase apek tu tgah betolkan
jam2 yg abah saya bwk tu
saya usha jam yg apek tu jual
saya nmpk awak dlm tu
tp saje je buat2 tak nmpk

puas saya pusing2 kt rak tu
tp saya tak jumpe pon
jam yg lg cntik drp awak
tp saya taknak kalah
saya tetap buat2 tak nmpk
mcm la awak tu bagus sgt
pdn muke awak...!!!

tibe2 apek bongok tu jerit
sudah siap maa..!!!
lincah betol apek tu repair
gud job apek...
3 bintang bersinar utk lu

tp saya....
saya masih tetap dgn pendirian
buat2 tak nmpk lagi kat awak
tibe2 abah tanya
"takde yg berkenan ke jam tu"
uish...
"ADA..!!"
saya teros tunjuk awak
sbb saya tau awak lah
yg terbaik dr yg lain
saje je td taknak usha awak
nnti awak perasan lebih

sbnrnyer arini hari ulangtahun
kelahiran sya yg ke 18
sweet sour bitter salty Eighteen
ssb tu lah abah offer jam tgn baru tu
awak mane tau pape
yg awak tau awak dah
tak duduk lg dgn apek bongok tu
awak ade dgn saya je setiap mase

sehari....awak sentiasa disisi
seminggu....awak di sinari cahaya lampu
sebulan....awak memberi saya waktu
setahun....awak berada di awan biru
dua-tahun....awak ade kat utara
dua-tahun3bulan....awak hilang?????

mcm mane awak bole hilang ni
awak ade kat mane skrg
saya rindu sgt kat awak tau
saya dah cube jaga awak
sebaik yg mungkin
tapi awak pergi jugak
tinggalkan saya sorg2
awak ni jahat la
kenapa buat saya mcm ni
takkan saya nak gntung
jam dinding kat keher saya
malu la saya nanti

awak...... balik la
hidup saya tak lengkap
tanpa awak kat sisi
even awak selalu melekat kat tgn saya
saya nak ckp kat sisi jugak
ape saya peduli, saya yg taip
blog saya , bkn blog awak

awak merajuk dgn saya ke?
saya mane ade buat slh kat awak
alaaa....stkat tgk yg kat dinding
tu pon awak nk cemburu ke?
ok2.. saya janji lpas ni saya tak
buat lagi..tak tgk dinding lagi
saya tgk awak je ea

balik tau awak...saya tunggu awak

****************************************************

janganlah kamu menganiyai sesama manusia
kerana itu akan mendatangkan perpecahan
di antara kamu dan sesama masyarakat
jadilah insan yg menyatukan sesama kita
kerana ikatan silaturahim yg terjalin
akan mengeratkan lagi hubungan sesama kita

arep hilang jam
jam arep hilang
sape yg curik
nnti kene potong
potong sume teros
bongok...!!!!


4 comments:

Izzatul Ismail said...

saye ni dah 1tahun xpki jam.merosakkan dirinye sdri sedeyh btol T_T huhu

zakwan said...

huhu.... cube la pakai ea.. hheheh

Anonymous said...

The ed hardy clothes style has Christian Audigier lived much longer than its counterparts from the 1980s ed hardy shoes ; it may be because of its relatively ed hardy outlet inoffensive style or because people just love animals ed hardy , but it's less frowned upon ed hardy Bikini .Today you can find high quality blanket and sheet sets in a ed hardy Hats cheetah print. These are common enough that you could even go to ed hardy swimsuits a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah ed hardy clothing printed sheets and blankets if they are what you are looking for. Ed Hardy Glasses These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

每当遇见你 said...

Here’s a list of tools you will need to start: Jewelers’ pandora jewellery wire cutters - If you can only afford one pair, get memory wire shears. pandora charms These are designed to make clean cuts on tough memory wire, so can also be used for pandora charms uk softer wires. Chain-nose pliers sometimes called cheap pandora charms needle-nose pliers – Very versatile for picking up and grasping small items, pandora charms sale bending eye pins, closing jumps rings, even closing crimp beads. discount pandora charms Round-nose pliers – Used for creating loops on beaded head and eye pins. Can also be used for winding your own jump rings and as the second pliers you’cheap pandora ll need for closing jump rings. Optional pliers – Wire-looping pliers which have several graduated circumferences to allow you to form perfectly uniform jump rings and loops in place of the pandora discount uk round-nose pliers mentioned above. Crimping pliers which have little notches to allow you to both flatten a crimp bead and then bend it to form a rounded finished look instead of the flat crimp you pandora uk get using the chain-nose pliers. As for materials, I recommend some assortment packs of beads in coordinating colors, some decorative metal spacers, seed beads in both silver and gold These can serve as spacers and beautifully set off pandora sale your other beads., tube-shaped crimp beads Buy the best you can find – these are what hold it all together!, head and eye pins. Other than that, let your choice of project be your guide. You might want some silver or pewter charms.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang