nak menang keris model baru? klik sini.

November 02, 2009

.: mata aku di uji :.


aku mulakan hari selasa 2 nov 09
dgn satu penyakit berjangkit...
sakit mata.. aduh..!!!
akhirnya aku tewas juga...
ingatkan dapat la bertahan
rupa2nya hari ni aku kena...

hari rabu lepas adik aku yg kecik
tu mula2 sekali kena. Da la masa tu dia tengah
exam akhir tahun, menggelabah mak bapak aku
bawak dia teros pergi klinik...
da sudah amik ubat sume
adik aku ni pulak wat perangai..
pegi klinik nak, mkn ubat tak nak..
bese la kan budak kecik..
ubat pahit sikit je teros tak nak mkn...

2nd day lak, bapak aku pulak yg kene
teros die pegi klinik amik ubat.
masuk 3rd day, mak aku pon ikot
jejak langkah bapak aku...
sikit2 mata die jadi merah..
da mcm cyclops da aku tgk mak aku tu
die pon teros bergegas ke klinik..

ceh..!! klu da dorg pegi klinik
xde bnde laen da selain dr ubat
ape lagi kn, MC la.. hahaha
dpt 2 hari pulak tu...
mata je yg sakit
tapi bibir mmpu lagi mengukir senyuman...
;))



6 comments:

atahsaat said...

ubat jgn tinggal bro.
smoge cepat sembuh buat ko n family.
xD!

Rabyvia said...

hihi~~semoge cpt baek mate tu syggg~;)

zakwan said...

atah, thxxx so much.. huhu
aku hrap ko x kne la time2 exam ni ea.. huhu
gud luck exam bro...

zakwan said...

syggg... huhu.. thx sygg...
u la patot nye jge .. hihihi

Rabyvia said...

huhu~~~i jage kn~~mase u tdo pon i kiss mate u tau~;)

zakwan said...

huhu.. thxx syggg..!!! kiss byk2 tau...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang