nak menang keris model baru? klik sini.

November 17, 2009

.: kotak misteri yg jadi tanda tanya :.


aritu aku dpt satu panggilan misteri
mmg sgt misteri sbb bila aku angkat je
org tu teros letak
tak tau la mgkin die malu
atau mgkin pada die suara tu aurat
tu kite tak tau la ea...

kali ni pulak aku dpt satu kotak misteri
aku dpt ni mase aku pegi Kl bulan lepas
mmg misteri beb sbb kt kotak tu pon ade tulis
"ni ialah kotak misteri"
hahaha...

...jap2 nak promot sket...
'apek2 kat luar sane yg biasa menunggang lori 1 tan korg
yg berwarna merah di kepala & coklat di badan
dan selalu jerit ayat ni
"old news paper...beli surat khabar lame"
klu aku nak jual kotak misteri ni agak2 bape le dpt ek???
hahahaha

agak2 ape yg ade kt dlm kotak ni ek
aku mulai risau dan tak tentu arah
mane la tau ade org ak bg aku bom ke
sbb marah sgtt kat aku ni
mgkin ade 2,3 org makhluk nak bg aku katak
sempena birthday aku yg hanya tinggal beberapa
bulan saje lagi ni...tp...lame lg kot
atau mungkin mereka2 yg tidak bertanggungjawab
TERSALAH anta kat aku
mmg mengong r klu betol2 terslh anta
jom2 kite usha ape ade kt dlm kotak ni ek


tgk kotak mcm cntik siap ade reben2 lg kt atas tu
aduhh...ni mesti keje pompuan ni..
ye la... da ade reben2 kat atas tu
sape lg kan... takkan laki pulak

"apek surat khabar...!!!
wa tarak jd la jual ini kotak...
manyak cantik woo...
itu amoi yg bg sama wa"
pdn muke kau apek old news paper
x dpt beli kotak misteri aku ni...

eh2... da terbukak sikit la
sape yg bukak ni???
baik ngaku skrg...
tapi....
apsal merah smcm je bende dlm tu ek...
ade org nk derma organ kat aku ke


jeng...jeng...jeng

ngeeeeee......
bukan main luas lg kau senyum ea
aku punye r risau pasal isi kotak ni
rupe2nye makhluk merah tgah senyum
smpai ke telinga kat aku ni...






ni sebenarnye present dr mrs krab tok mr krab die
sempena 'lawatan' aku ke UM aritu
pas balik dr klcc la die bg kat aku
katenye misteri...hihihi
mesti mahal kan bende ni
arif zakwan sgt menghargai hadiah pemberian raby rahmin


sekian kisah kotak
esok kisah otak-otak
luse kisah aku botak
tulat kisah katak
...


4 comments:

Rabyvia said...

ngeeeeeeee~~~;))
jage die leklok ea~~haha~
luv u sygggggg~~!!

atahsaat said...

sssuuuuwwwweeeeettttt sgt!!!
jeles ak tu bang!! ;)

zakwan said...

syggg
iyeeee i jge leklok baby tu..
hehehe
luv u too syggggg ;))

Anonymous said...

The ed hardy clothes style has Christian Audigier lived much longer than its counterparts from the 1980s ed hardy shoes ; it may be because of its relatively ed hardy outlet inoffensive style or because people just love animals ed hardy , but it's less frowned upon ed hardy Bikini .Today you can find high quality blanket and sheet sets in a ed hardy Hats cheetah print. These are common enough that you could even go to ed hardy swimsuits a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah ed hardy clothing printed sheets and blankets if they are what you are looking for. Ed Hardy Glasses These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang