nak menang keris model baru? klik sini.

November 16, 2009

.: from JB ---------> to Penang :.


alhamdulillah....
akhirnya...
aku mampu utk menarik nafas lega
nafas yg wangi2 busuk ni
hasil drpd ubat gigi colgate total yg aku
tonyoh kat gigi kesygan aku ni tiap2 hari
hahaha...

hampir 3 bulan aku tunggu saat ni
tiap2 hari aku bgn dr tido
aku anggap yg hari itu adalah
16 november 2009...
tp hakikatnya baru
9 september 2009...
bgn pg esok pulak bnde yg sama
ingatkan dah 16 november 2009
rupe2nya baru
10 september 2009
bgn pg esok nya pulak
bla..bla..bla..
hahahah...
bila nak habis daaa....

...aku nak berbahasa skema la kejap...
berdasarkan entry2 aku sebelom ni
yg menyatakan bahawa aku telah jelas
dipinggirkan oleh puak2 pelajaran yg tinggi2
disebabkan kerana aku tidak menunjuk-kan
komitmen yg terlalu tinggi hanya kerana
terlalu gayat tehadap ketinggian tersebut
aku gagal utk menunjukkan bukti yg kukuh
bahawa aku mempunyai keinginan utk
teros berjuang ke medan pertempuran yg
lebih luas dan mampu utk memberi aku
sedikit keselesaan di hari2 yg mendatang
bersama isteri dan anak...anak...dan anak2

mungkin pada permulaan permainan dunia
ni dimulakan aku terlalu yakin dgn kemampuan
diri sendiri yg sememangnya aku lansung tiada
keyakinan sebelum ini, aku hanya mampu utk
meyakinkan hati aku...

da2... ayat2 skema da abes

bila mata menjadi perantara
hati di dalam bagai di tekan
bila mulut sudah berbicara
bibir mampu mengukir senyuman

ececeh arep berpantun2 seh..
bole daftar tok masuk
dewan bahasa dan pustaka ni
hahaha...

ni yg sbnrnye aku nak luahkan
keGEMBIRAan aku & family


SURAT
TAWARAN
Bahagian Pengambilan Pelajar
Universiti Teknologi Mara

40450, Shah Alam Selangor, Malaysia
Tel: (603)5544 3164, 3165, 3166, 3174, 3175
Faks: (603) 5544 3170
e-mel: bpp@salam.uitm.edu.my
MUHAMMAD ARIF ZAKWAN BIN MOHD ISA
NO ? JLN ????? 19,
TAMAN ???????
81300, JOHOR BAHRU
Johor
No Pelajar:2009302831
No Kad Pengenalan:90??????????
Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program:(EM110)Sepenuh Masa
DIPLOMA KEJURUTERAAN MEKANIKAL
KEJURUTERAAN MEKANIKAL
Kampus:P - UiTM Kampus Bukit Mertajam Semester:DISEMBER 2009

Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.

Tempat:UITM KAMPUS BUKIT MERTAJAM
PERMATANG PASIR, 13500 PERMATANG PAUH
Tarikh:27/12/2009 Masa:8:30AM - 4:30PM



bukan niat aku nak menunjuk2
tapi aku terlalu gembira dgn kenyataan
yg aku terima kat atas tu
kat cik blog bin spot ni la aku dpt
luahkan segala mcm perasaan aku
sbb pada aku bile aku tulis
lebih sopan dr aku bercakap

kwn2 yg rapat dgn aku je yg tau
how much i suffer to get into this level
sbb tu aku terlalu gembira bila dpt
ape yg aku impikan..,
ni sume hanyalah medium
utk aku capai cita2 aku yg lbh tinggi...

bila pertama kali aku tgk kenyataan kt atas tu
bende yg mule2 bermain dlm pikiran aku
"aku taknak hampakan mama ngn abah"
sbb bukan aku sorg je yg gembira pasal bende ni
satu family aku mmpu mengukir senyuman
even time tu tgah maghrib kot...
hahaha

...attention to all my frend...

time kasih sbb korg byk bg support kt aku
selama ni sbb aku tau korg pon phm
perasaan aku mcm mane
time kasih sbb korg nak jd kwn aku
dan
satu penghargaan berupa pakej percutian
di rumah msg2 selama sebulan
di beri kepada
makhluk2 yg bergelar
'KAWAN'

sekian terima kasih
bintang kecil 3 butir
maaf tulisan x lawa
tgn gigil
...



6 comments:

Rabyvia said...

congrates yeee arif zakwan~~~blaja rajen2 ye pasneyyy~~ngeeee~;))

priencess said...

hey dude!!!
welcome 2 pnang!!!
i pn merantau dr jb ke paneng 2;>

.ku-chinta allah. said...

atok!
congrate. tesenyum cucu dgr.
eheh. suke nyeeeeeeeeeeeeeee... :D
tahniah bejuta kali eh atok.
ingt, bukan sng tau nk dpt..
tp bile da dpt, hargai lah ye.
jangan leka2, jgn mudah tepengaruh eih.
lagi 1, ingt nenek. (mksudnye jgn gatai)
hoho~ bukit mertajam! ckp penang le pahnih nooo..
hoho.. bole lwn bhse ngan cucu. ;D
thniah skali agie..
alhmdulillah.

atahsaat said...

tahniah n all da best!!!!!!
strive 4 excellnce k!! ;)

priencess said...

yup..
i jb area p.gdang;>
u???
nop..i poli jep..

priencess said...

add myfb kt myblog page k..
or my email fatinsoftya@yahoo.com
;>

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang