nak menang keris model baru? klik sini.

October 10, 2009

.: suara sumbang dari bonda :.



mama : "Angah...angah...bgn subuh...!!"

aku : "ye...da bgn da.."

mama : "Bgn la ngah, setan penuh kat telinga ngn mate tu..."

arini ari sabtu... hari minggu...hari yg sesuai utk mkn...
(tak abes2 cite pasal mkn la si arep ni)
mcm biasa la kan... mama aku kejut aku utk bgn subuh...
dgn mate yg da mmg takle nk bukak pg2 bute cm ni...
mate sepet mcm baka dari jepon...
da mcm budak jepon da aku pg td...
naseb bek tak meng-hunus samurai mini aku...
aku bgn-kan jugak bdn aku yg tak berape nak berat ni...
aku gagah-kan jugak diri aku utk bgn dari katil queen size aku tuh...
sbb nak pegi amek wuduk kat bilik air...

putar kepala paip arah lawan jam jarum.... bushh..!!!
air berlumba2 keluar dari kurungan yg tak berpagar tu...
bile aku letak tgn aku bawah kepala paip tu...
menggelupur aku tahan sejuk...mak ai...sejuk giler...
naseb bek mama aku tak suruh aku bersiram pg2 buta ni...
amek je la wuduk...pas smyg tido r balik...
mule dgn kumuran 3 kali....berakhir basuhan di kaki....

"alamak...mane pulak pegi sejadah aku ni...??"
rse mcm smlm aku da sidai da kat sni....
cari punye cari kat tempat yg aku cari...
tambah pulak dgn mulut aku yg membebel sorg2 ni...
rupe2nye sejadah da siap ter'hidang' kt bwh tu...
hehe... ( sorry mama angah bebel td cari sejadah)
lepas tu, dgn muke tak bersalah.... aku smyg...
dgn sekali lafaz je....."Allahuakbar......."

"assalamualaikum warahmatullah.......2X"....
dgn pantas nye aku berniat nk smbong tido blik....
kain pelekat tah ke mane aku campak...
sejadah tu aku gulung...da mcm popiah da.....
aku pon nk selam je ni....
kepala aku baru je nk jatuh atas bntal kekabu tu....
ade pulak suara sumbang sound aku...

"kate nak diet...beriye jek ckp...tido lbh gak.. mne tak nek bdn tu..."

hahaha.... segan je aku ngn suara serak2 basah tu....
terpaksa la aku ikot parents aku pegi joging pg td..
dpt la 2,3 round pusing skolah adek aku...
penat mmg r penat beb...tapi lepas aku mandi td...
bdn aku rse segar je...da mcm bunga nk kembang pg2 la plak..
hahaha....takpe2 arep...teros-kan usaha kau utk kurus blik...


p/s : haha...diet2 gak...jgn lupe kesihatan sendiri tu...
jgn smpai nk diet, organ len yg saket plak...
selamat ber-DIET arep... hehehe..



5 comments:

miaishika said...

waaa~~jrang tl llaki mau diet kn...neway..slamt berdiet r...hakhak=)

chokio_nia said...
This comment has been removed by the author.
chokio_nia said...

ahaha...bagos tol..leh wat laki ne..jage solat..errr..ayat aku tak bikin kontobesi kan??haha

.ku-chinta allah. said...

ahhaa..
atok... cm btol2 jep da nek badan tuh???
agagag~
tak caye!!!!!!!!!!! ahah~
tp btol ke??? hohO~

Anonymous said...

The ed hardy clothes style has Christian Audigier lived much longer than its counterparts from the 1980s ed hardy shoes ; it may be because of its relatively ed hardy outlet inoffensive style or because people just love animals ed hardy , but it's less frowned upon ed hardy Bikini .Today you can find high quality blanket and sheet sets in a ed hardy Hats cheetah print. These are common enough that you could even go to ed hardy swimsuits a department store and find them, so you should have no problem finding cheetah ed hardy clothing printed sheets and blankets if they are what you are looking for. Ed Hardy Glasses These can be a great accent to a more contemporary home theme, though obviously are not great for homes that are more conservatively or classically decorated. Curtains that have this type of pattern are more difficult to come by. You may have to go to interior design specialty stores, or look online order to find curtains with cheetah spots printed on them. However, in most cases if you can find them, they are usually not very expensive.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang