nak menang keris model baru? klik sini.

October 03, 2009

.: Kenapa engkau kembali?? :.

Kenapa ek?? perlu ke dorg dtg blik kat dunia yg fana ni??
dunia yg penoh dgn panca-ROBA, panca-LOBAK, panca-KOTAK..
mmg nampak jelas perbezaan mase dorg ni takde...
(kdg2 ade ke, takde ke, same je kot)
tapi, kat diri aku ni, mmg aku nmpak perbezaan-nye...
2,3 hari sebelum..............................seminggu lepas tu..
ni je mase2 yg aku nmpak ok.. laen dr tu hancos..
da msuk mggu ke2 ni, subuh tunggang langgang
bilik bersepah giler, (naseb bek giler tak sepahkan bilik)
lepas tu, sume keje malas giler wei nak wat.. geram je aku..
kan bagus kalau dorg teros dikurung, dirantai, di-per-lakukan sprti
*org kaya menghina org miskin,
*rakyat jelata me-lanyak peragut
*tukang sebat kat penjara me-nyebat perogol
*ALONG me-motong jari peminjam duit
*Anjing wat doogy style kat kucing jiran
ko0rg nak tau x 'engkau' tu sape? 'engkau' tu refer to syaitan...
syaitan yg sgt9 di rejam, di terajang, di telanjang-kan..
da elok2 dorg kne kurung for a month, last2 kene anta balik ke dunia
sbb dorg da bersumpah dgn Yg Maha Kuasa, dorg akn teros
me-nyesatkan anak cucu Adam smapi hari Kiamat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnang